Anadan görme olarak demografik bilgilere bakılırsa dokumalmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun kent analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, çığır, hasılat ve ilgi alanları kabilinden bileğustalıkkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların ustalıkletmeniz ciğerin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En ali etkinliği, müsait maliyette yapma zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı trampa nitekim akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde görev yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin sonuç plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğustalıkti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle müşterek bundan sonra “ne istersem onu kırmızıırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı radde eke gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Vukuf ve komünikasyon teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş vetirelerini bileğustalıktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün oldu.